2011.05.22

skrivet: 2011-05-22 ♥ 12:45:42
Nu är jag vaken. Eller, jag har varit uppe länge men piggnade inte till förrän nu. Det blev nog lite för mycket skumpa igår... men kul hade vi! Så jag har inte gjort en enda vettig sak idag förutom att titta på Vampire Diaries i soffan, ätit mat och tagit en dusch. Men nu är det färdigvilat. Klockan 14.30 ska jag stämpla in på jobbet och slutar inte förrän 23.00. Och min sista timma i frihet ska inte spenderas på ryggen så nu ska jag plocka fram dammsugaren och fixa iordning lite här hemma. Imorgon går jag in i tentadvala och då måste det vara rent och fint här hemma. Så det så.



- Just nu på balkongen. Det är mulet och grått men ändå skönt i luften på något konstigt sätt.

Kommentarer
Linda:

Bländande vacker min vän!

2011-05-22 ♥ 20:20:33
blogg: http://kameralins.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal