ANDEN I KRUKAN: UPPDATERING 2

skrivet: 2011-05-27 ♥ 16:39:28
Plötsligt händer det. Jag och mami hade planerat en shoppingrunda på stan i förmiddags och när vi kom och gick över torget fick vi syn på - inga mindre än - de små andungarna! Det var bara tre stycken kvar av totalt nio (förmodligen har måsarna varit i farten) men gud så söta de var. Och de var totalt orädda för människor för de kom rakt fram till mig, nafsade på min Miu Miu-väska (det gjorde såklart ingenting!) och bet mig i fingertopparna. Jag kunde till och med klappa dem en smula. Så mysigt.

Tråkigt nog hade jag bara iPhonen att fotografera med men det blev ju rätt så bra bilder ändå. Och en liten film. Varsågoda. :)

















Annars idag? Vi storstädar! Så nu ska jag återgå till just det. Hör av mig lite senare igen!

Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal