DAGENS BÄSTA

skrivet: 2011-05-13 ♥ 22:05:28
Jag har haft allt annat än otur denna fredag den trettonde maj tvåtusenelva. Vår lilla road trip blev riktigt lyckad och vi har haft mysig kvalitetstid hela dagen. Hur skönt som helst med tanke på gårdagen. Och tack vare den lät mig mig själv gå lite wild and crazy i varuhuset och unna mig lite extra onödigheter bara för att jag är så stolt över mig själv. Förutom massa bra-att-ha-grejer hittade jag en hel del andra godbitar; iPhoneskal i rosa och svart, en söt bricka, träningsredskap till händerna (har knappt ingen styrka i dem), lite pysselgrejer och några vackra krukor till balkongen. Men favoriten måste vara Vampire Diaries säsong 1 på DVD! Har ju bara sett de avsnitten en gång var så när jag tittat klart på säsong 2 (har två avsnitt kvar) ska jag börja om från början. Wiiieee!

PS. Imorgon kommer lite fler bilder på iPhoneskalen och lite annat smått och gott. Nu är jag alldeles för trött och ska som vanligt upp tidigt imorgon. Så nu ska vi titta klart på nya Harry Potter-filmen och sedan blir det sängen för min del! Hörs imorgon.













Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal