MAMMADAG

skrivet: 2011-05-05 ♥ 21:26:05
Jag passade på att bjuda hem mami idag eftersom jag är ensam - därav min frånvaro. Vi har ätit en jättegod lunch, fikat, lekt med Colin, ätit tacos och myst i soffan. Men nu har jag precis skjutsat hem henne och sitter ensam i soffan igen. Och trots avsaknaden av nässpray, ork och sällskap måste jag säga att jag är oförskämt nöjd över mitt liv just nu. Allt bara flyter på och jag känner mig så lyckligt lottad för alla fina människor jag har runt omkring mig!

MEN. Vi ska inte glömma bort att jag är döförkyld ;) så nu ska jag hoppa i OnePiecen, lägga mig under filten och kika på en film. Ett perfekt avslut på kvällen och ärligt talat orkar jag inte engagera mig mer än så. God natt.


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal