MÅNDAG

skrivet: 2011-05-02 ♥ 13:52:48
Äntligen måndag. Eller? Nja, inte riktigt för mig kanske. Jag hade ställt klockan på 07.00 för att gå upp, äta frukost, gå långpromenad och fixa med studierna innan min klipptid 09.45. Men så dör iPhone mitt i natten och jag försover mig till 08:36. Så det var bara att springa in i duschen, borsta på lite puder, springa ett varv runt huset med hunden och ge sig iväg. Och för att toppa alltihop vaknade jag med världens halsont och hosta. Just great.

Men. Nu är jag hemma igen, har ätit lite mat (arraksboll hos frisören är knappast den bästa frukosten) och ska gå en lite längre sväng med Colin så han får göra ettan och tvåan. Sedan ska jag till stan igen för att lämna tillbaks lite hemlånat smink och kanske ta en fika. Och ja, håret blev awesome. Bilder kommer ikväll!

Hoppas ni andra fått en bättre start på veckan btw! ♥

Kommentarer
M E R E I:

- åh hatar när mobilen dör och man försover sig! fyfan vad jobbigt! hoppas du får en bra dag! kram!

2011-05-02 ♥ 13:55:55
blogg: http://dajeroma.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal