MYSMORGON

skrivet: 2011-05-20 ♥ 09:15:25
God morgon! Idag har jag strosat omkring i mina nya mysshorts som är luddigt mjuka på insidan och mysgråa på utsidan. Köpte dem i Ullared (av alla ställen) förra veckan. De är något för stora men det är väl det som är grejen med myskläder? Hursomhelst, jag gick upp för en timma sedan och har hunnit med morgonkaffet, en skål med fil och jordgubbar och att svära några ramsor åt dator och iPhone som motarbetar mig något fruktansvärt idag. Så nu skiter jag i tekniken och går till spåret med min vovvsing. Sedan blir det ryska för hela slanten!


Kommentarer
Ch:

snygga mysshorts ! :)

2011-05-20 ♥ 14:56:32
blogg: http://silverdam.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal