NEVER ALONE

skrivet: 2011-05-09 ♥ 09:47:46

Hej från hon som tydligen inte har sovit normalt på flera nätter. Jag slocknade nämligen i soffan för en stund sedan och vaknade upp precis i tid till Gossip Girl (som tur var). Och nu är jag så där lagom astrött som man kan bli efter en alldeles för lång tupplur.

Jag är helt enkelt inte någon som trivs ensam. Visst, jag kan vara ensam hemma i flera timmar medan min boyfriend är på jobbet eftersom jag vet att han kommer hem sedan men när jag blev lämnad on my own i fyra dagar och tre nätter vändes hela livet uppochner. Och eftersom jag aldrig bott ensam har jag inte världens bästa vanor heller; torra limpsmörgåsar till lördagsmiddag, tacosrester tre dagar i rad och svårt-att-sitta-stilla-stress i tv-soffan.

Men nu är hela familjen samlad igen och jag har kunnat slappna av. Trots att jag däckade i soffan som resultat är jag supernöjd över att ha tillbaks ett par hjälpande händer och någon att prata med. Även om jag fullkomligt avskytt att ta ut soppåsen och passa tider utan hjälp med vare sig hund eller dragkedjor och armband så är det sällskapet jag saknat allra mest. Så - thank god you're back. ♥

 

- detta skulle ha publicerats söndag 21.15 men blogg.se fungerade inte då.


Kommentarer
M E R E I:

- Gud vad söta ni är <3

2011-05-09 ♥ 12:40:15
blogg: http://dajeroma.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal