TAKE IT EASY, PLEASE

skrivet: 2011-05-06 ♥ 11:06:00
Idag MÅSTE jag vila. Ska nämligen bort ikväll och jag vill verkligen inte blir ännu mer förkyld än vad jag redan är. Vi ska ut och fira ena bästepinglan som fyller år i helgen och självklart vill jag vara med på ett litet sjuklingshörn. Så jag hänger med ut och äter lite tapas och så får vi se när jag och näsan måste retirera.

Så med andra ord - nu ska jag försöka ta det lite lugnt (bara gud vet hur det ska gå till) innan det är dags att gå ut med vovvsingen igen och efter det måste jag ta mig till ett apotek och köpa alvedon och nässpray. Och kanske ett klädesplagg eller smycke att trösta mig själv med!



- Försöker se lite glad ut samtidigt som näsan snart exploderar av snuva

Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal