2011.11.14

skrivet: 2011-11-14 ♥ 11:59:29
För en gångs skull har jag haft en jättmysig måndagförmiddag. Vanligtvis brukar jag känna mig sönderstressad över veckan jag har framför mig men nu när jag är ledig från två av tre kurser kunde jag ta lite sovmorgon, gå en långpromenad och äta frukost i lugn och ro. Sedan dök jag ner med näsan i kurslitteraturen och har nu läst om Sovjetunionens upplösning i två timmar. Ganska intressant faktiskt! Jag har några sidor kvar i den sista boken men nu var jag tvungen att äta lite lunch. När jag är klar med all läsning ska jag åka och träna och efter det tar jag nog ledigt för idag. Tänkte eventuellt börja måla på hyllan lite senare!


Detta är min kursitteratur till Det postsovjetiska ryska samhället (7,5hp). Böckerna är något torra men det man lär sig intressant!

Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal