2011.11.17

skrivet: 2011-11-17 ♥ 13:52:56
Denna dagen har verkligen varit fullproppad med roliga saker. Direkt när jag vaknade tog jag en promenad till mami, lämnade Colin där och fortsatte till gymmet där jag tränade i nästan två timmar. Det var superkul idag. Älskar att vara där och träna i lugn och ro utan för mycket människor omkring mig! Sedan gick jag hem till mami igen och åt lunch och fikade och nu har jag kommit hem, tagit en jättevarm dusch och gjort iordning världens största kopp med julte och clementinklyftor. Mums. Tänkte plugga lite innan min älskling kommer och vi måste börja med middagen.



Kommentarer
Lebanezza:

Ska vi ha länkbyte? :)

2011-11-17 ♥ 18:28:19
blogg: http://nattstad.se/lebanezza





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal