2011.11.28

skrivet: 2011-11-28 ♥ 10:37:47
Så var det måndag igen. Och jag är dötrött som vanligt. Jag skulle behöva ligga i soffan en hel dag och bara mysa, se på film och äta godis men jag har inte tid. Kanske om två veckor. Jag vet att det låter konstigt men det är verkligen så. Denna veckan hinner jag inte; har hur mycket plugg som helst och i helgen blir det jobb. Nästa vecka har jag tenta + mina två andra kurser. Men kanske veckan därefter, haha. Om jag klara tentan vill säga. ;) Men nu ska vi inte tjata om det!

Just nu sitter jag vid köksbordet och pluggar rysk litteraturhistoria medan tvättmaskin nr fem snurrar i tvättstugan och Colin biter på sitt goda ben. Och tyvärr blir denna måndagen förmodligen inte roligare än så. Men det gör ingenting för det blir nog inte jag heller. Zzzzz.





Kommentarer
Elin:

Vilken otroligt vacker hund! Och tack för din kommentar i min blogg!

2011-11-28 ♥ 15:45:59
blogg: http://elinvictorin.blogg.se/
Becca:

Tiden räcker inte till för mig heller. Tänk om man bara kunde stanna tiden ett par timmar och fixa med saker som man annars inte hinner fixa, så bra det hade varit!



Hur länge har du läst ryska?

2011-11-29 ♥ 00:09:54
blogg: http://isladebecca.blogg.se/
Becca:

Tiden räcker inte till för mig heller. Tänk om man bara kunde stanna tiden ett par timmar och fixa med saker som man annars inte hinner fixa, så bra det hade varit!



Hur länge har du läst ryska?

2011-11-29 ♥ 00:10:13
blogg: http://isladebecca.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal