DON'T BE AFRAID OF THE DARK

skrivet: 2011-11-15 ♥ 18:34:29
Efter tvätten hos mami åkte jag till gymmet och tränade i en timma. När jag kom hem kände jag mig så frusen och trött att jag fick ta ett bad och sedan lade jag mig i soffan under en filt och bara kände mig helt utslagen. Så när min pojkvän kommit hem gjorde vi iordning smörgåsar och kaffe och såg på en film. Det var supermysigt. Filmen vi såg hette Don't be afraid of the dark med b.la. Katie Holmes. Den var faktiskt helt okej. Lite småläskig och rätt så spännande. Helt okej en tisdagseftermiddag i november när solen gått ned.


Nu känner jag mig lite piggare och tänkte ge mig på att måla hyllan. Spännande!

Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal