LADIES NIGHT

skrivet: 2011-11-12 ♥ 10:54:10
Igår var jag och mina tjejer på Ladies Night. Och jag måste erkänna att jag var väldigt skeptisk till den där skrika-efter-killar-på-scenen-som-sjunger-kärlekslåtar-grejen but I stand corrected. Det var faktiskt väldigt roligt och inte alls så där hypergalet som jag trodde att det skulle vara. (Visst fanns det en och annan "käring" som stog och skrek...) Och showen i sig var faktiskt riktigt rolig. Frank Anderson var min absoluta favorit (dock inte utseendemässigt, haha!) med sina feminina dansrörelser och djupa sångröst. Och för oss som inte är så där jätteförtjusta i just Martin Stenmarck och Brolle fanns det fyra vältränade dansare att titta på, hihi. Efter showen gick vi upp till baren och dansade tills det var dags att gå hem.

Jag tog dessvärre inga bilder igår men här kommer en som min fina vän Monica tog:


Nu ska jag hoppa in i duschen och kicka igång dagen!

Kommentarer
mamma till Freja:

Hejsan :) Va gärna med i min tävling om dagens blogg ;)

http://sense.myshowroom.se/vill-du-bli-dagens-blogg-3/

Ha en fin lördagskväll! Kram

2011-11-12 ♥ 16:43:00
blogg: http://sense.myshowroom.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal