LITE MYCKET

skrivet: 2011-11-22 ♥ 12:40:48
Det är lite mycket på gång nu. Idag varvar jag hemmasysslor med adventsförberedelser, plugg till mina tre kurser och mysiga fritidsaktiviteter. Och ja, det är aningen stressigt men jag försöker att hålla det på en lagom nivå. Det kräver givetvis en hel del tidsplanering men jag har börjat att bli en fena på det nu. Jag har till och med kunnat klämma in en mysfika i vardagsrummet, haha.



Och just det, gårdagen! Den började lite halvnervöst med en lysande motorlampa cirka 90 minuters bilkörning hemifrån. Men tack vare snäll verkstadspersonal i Alingsås kunde köra vidare med alla sladdar på rätt ställen. Väl framme hittade vi faktiskt en hel del julklappar (önskar att jag kunde skriva om dem men det går ju liksom inte...) och även några fina saker till hemmet. Bland annat två par julgardiner som ska upp idag. (Bilder kommer när allt är klart.) Nu måste jag fortsätta plugga. Har en presentation imorgon som jag måste förbereda. Usch för sådant!

Kommentarer
M*:

- men mums!

2011-11-22 ♥ 15:40:29
blogg: http://ILROMANISTA.SE





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal