LJUVLIG HANDKRÄM

skrivet: 2011-11-02 ♥ 12:38:20
Igår köpte jag en söt ask med sex stycken handkrämstuber. Jag var egentligen på jakt efter en ny stor tub från Lancôme (den jag brukar använda) men ibland kan det ju faktiskt vara roligt att testa något nytt och dessa tuber från Crabtree & Evelyn var så himla söta. Perfekt att ha i badrumsskåpet och lätta att ta med sig. En ska jag lägga i väskan, en kan jag ställa på nattduksbordet och resten kan få stå på lagret i badrummet. Hur bra som helst!

Ni som har vägarna förbi Lidköping hittar denna söta ask på Parfymeri Lidköpings Tekniska Affär i Orionhuset för endast 198 kronor!






Kommentarer
neli:

tack fina du =)

hoppas du får en bra dag =)

2011-11-02 ♥ 12:44:06
blogg: http://iamsofashion.blogg.se/
Ellinore Jonsson - Just nu i USA:

de ser riktigt fräscha ut..något man kanske borde testa :)

2011-11-02 ♥ 15:10:50
blogg: http://ellinorejonsson.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal