MÅNDAG IGEN

skrivet: 2011-11-07 ♥ 12:45:53
Jaha, så var det måndag igen. Jag sitter vid köksbordet med mina böcker. Idag tänkte jag läsa tills ögonen blöder. Har 51 sidor att ögna igenom till den ena kursen och de andra vill jag inte ens tänka på. En sak i taget. För övrigt har jag varit en sväng i affären och köpt hem massa frukt så jag ska kunna hålla mig pigg och inte bli sötsugen, hoppas det går vägen! Får väl peta i mig lite lunch snart också... det är ju så tråkigt att göra iordning ibland. Skulle vilja ha en egen Leila i köket som kunde fixa och dona medan jag sliter som ett djur med papper och böcker. Önsketänkande.


Kommentarer
Felicia Johansson:

Tack ska du ha tjejen! Hoppas du får en bra start på veckan :)

2011-11-07 ♥ 15:30:11
blogg: http://feliciavendela.webblogg.se/
emmagency:

Vad pluggar du för nåt? :)

2011-11-07 ♥ 20:06:30
blogg: http://emmagency.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal