MARKNAD DAG 3

skrivet: 2011-11-27 ♥ 13:43:47

Jag hinner inte med bloggen ordentligt denna helgen och ber om ursäkt för det återigen - jag har så mycket jag vill visa men tiden finns helt enkelt inte. Men jag kan trösta er med att detta är den sista dagen på julmarknaden och imorgon är allt tillbaks till det normala igen och jag lovar att uppdatera lite mer.

Idag har jag bakat pepparkaksmuffins, tänt första ljuset och köpt en liten minijulgran. Men som sagt, visar mer imorgon! Klockan 18 styr jag bilen hemåt för att kvällsmysa med familjen och äta godis. Det är jag värd efter denna helgen! Puss


Kommentarer
Anonym:

- snygging!

2011-11-27 ♥ 16:26:58
blogg: http://ILROMANISTA.SE





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal