MYSBYXEDAG

skrivet: 2011-11-02 ♥ 08:55:01
Här sitter jag och kaffekoppen och drömmer oss tillbaks till sängen. Nej, inte var det inte direkt lätt att ta sig upp från värmen under täcket. Vilket är konstigt med tanke på att jag brukar få lite extra energi under vintertiden men... den lyser med sin frånvaro. Så efter en timmas snooze fick jag lov att tvingas ut på hundpromenad och nu har jag ätit lite frukost och ska försöka komma igång. Men det blir inte många knop idag. Visst, jag ska plugga men det tänker jag göra från en mjuk soffa, med mysbyxor, uppsatt hår och trötta ögon. Och ja, det är precis så oglamouröst som det låter.


Kommentarer
Maria - med bebis i magen ☆:

så fina naglar! :)

2011-11-02 ♥ 09:14:25
blogg: http://fashionstars.blogg.se/
Julia:

Lycka till med pluggandet, jag ska snart ta och göra det samma inklusive allt med mysbyxor och att vara oglamourös :)

2011-11-02 ♥ 10:29:14
blogg: http://mittialltvitt.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal