PLUGGPAUS

skrivet: 2011-11-22 ♥ 17:06:32
Så där, nu är jag klar med presentationen och den ena kursens anteckningar. Nu ska jag ta en liten paus och åka iväg med mami en stund och när jag kommer hem ska jag börja läsa på nästa kurs innan Desperate Housewives börjar. Det var så sjukt bra förra veckan! Tycker det bara har blivit bättre och bättre. I början på säsongen var det mest jobbiga grejer så som sjukdomar, ångest och massa tunga känslor men nu har det gått tillbaka till en lite mer humoristisk/spännande handling - det gillar jag!

Imorgon ska jag tipsa om några nya goda parfymer som plåster på såren för att jag uppdaterat så fruktansvärt dåligt! Puss. ♥


Kommentarer
custom essays:

You must take care about yourself. It's necessary to look very good.

2011-11-25 ♥ 14:21:03
blogg: http://custom-essay.ws/index.php





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal