PRE-ADVENTSKVÄLL

skrivet: 2011-11-26 ♥ 21:31:51
Jag är helt död nu, haha. Min dag började klockan sju imorses och är inte slut än. Efter åtta timmars jobb bestämde jag mig nämligen för att baka saffransbullar och nu står den sista plåten inne i ugnen och ett femtiotal (?!) bullar ligger och svalnar på ett galler på diskbänken. Det doftar rejält gott vill jag lova! Adventspyntet är äntligen på plats och jag har försökt ta lite bilder till er men tråkigt nog är det ju så mörkt när jag åker på morgon och när jag kommer hem på kvällen så man ser inte ordentligt. Men på måndag ska jag fotografera så mycket jag bara kan för då är jag hemma heeeeeeela dagen! Nu ska jag strax plocka ut de sista bullarna, fortsätta med manikyren och försöka varva ned en smula. Pust och frust. ;)







Julmarknaden då... ja, det var aningen segt idag. Men förhoppningsvis blir det lite mer försäljning imorgon! (ni som har möjligt är givetvis välkomna till Folkets Park i Lidköping imorgon igen, vi har öppet 10.00-18.00!)

Kommentarer
Elisabeth:

Vad mysigt du har gjort det =)

2011-11-26 ♥ 22:37:20
blogg: http://lajsa.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal