2011.10.04

skrivet: 2011-10-04 ♥ 11:22:43
I dag vaknade jag på strålande humör (trots att klockan ringde 06.00)! Jag har tvättat klart i tvättstugan, pluggat rörelseverb, gått en långpromenad och läst roliga nyheter på internet - och så är det ju Kanelbullens dag; det kan ju liksom inte bli fel. Just nu sitter jag med en liten lunchmatlåda. Jag tänkte åka och träna om en timma och kroppen kan nog behöva lite energi innan. I dag ska jag träna ben, rygg och mage (och såklart kondition). Det brukar ta cirka 90 minuter så jag är väl hemma vid tretiden i eftermiddag. Och då ska det ätas bullar!




Kommentarer
Jennie ♥:

sv: allt bra med dej idag?

2011-10-04 ♥ 13:40:51
blogg: http://jennsiii.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal