2011.10.13

skrivet: 2011-10-13 ♥ 22:02:31
Jag fick ett litet ryck och satte igång med storstädning efter seminariet. Så nu är det så där härligt rent överallt, precis som jag vill ha det. Och på tal om seminariet så gick det faktiskt jättebra idag. För en vecka sedan satt jag här hemma med ge-upp-tankar men nu känns det helt okej igen - även om det är överjävligt svårt. Imorgon ska jag rätta och lämna in en skrivuppgift och sedan är det dags för tentaplugg. Men det ska vi inte tänka på nu för jag ska mysa ner mig i sängen med min bok som ALDRIG tar slut. Och nej, det är absolut inte fel på boken, det är jag som bara orkar läsa mer än en endaste sida innan jag ger upp och släcker lampan. Ja, så trött har jag varit de senaste veckorna. Fast just ikväll känns det som jag kan uthärda ett helt kapitel. Wiiieee.


Kommentarer
Lizette Särndal:

Sv: Tack sötis!

2011-10-13 ♥ 22:16:09
blogg: http://lizettewrotethis.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal