2011.10.14

skrivet: 2011-10-14 ♥ 09:22:20
Fy fasiken vad kallt det är idag! Jag hade bestämt mig för att gå en morgonpromenad när jag vaknade och det var med blandade känslor som jag snörade på mig joggingskorna efter att ha tittat på termometern som visade TRE MINUS! Men som vanligt, när man kommit ut och kommit igång, så flyter det ju på som vanligt trots iskylan.

Nu har jag ätit lite frukost och ska snart sätta igång med lite plugg, ta en dusch och fixa iordning mig. Idag ska jag luncha med ännu en före detta arbetskamrat. Det är värsta reunionveckan det här! Ikväll blir det dessutom after work med alla tjänstemännen som blev uppsagda tillsammans med mig för ett år sedan. Kul! Men mer om det sedan. Nu måste jag sätta igång här. Puss.


Kommentarer
Lowa - Vinn en personlig illustration!:

Ja nu är det verkligen höst! hoppas det blir en fin vinter.

2011-10-14 ♥ 11:23:20
blogg: http://dubbelveillustrations.blogg.se/
towe:

sv:tack :)

KRAM.

2011-10-14 ♥ 12:52:56
blogg: http://fotowe.webblogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal