2011.10.28

skrivet: 2011-10-28 ♥ 10:50:38
Hej bloggen! Idag har jag vaknat på bra humör. Så bra humör att jag passade på att klämma in lite extra hemmapyssel så här på morgonkvisten. Förutom frukost och dusch har jag även rivit ur sängkläderna, spelat boll med min hund, pysslat lite och nu sitter jag här med inpackning i håret som strax ska sköljas ur. Skönt!

Idag ska jag till sömmerskan och hämta min klänning som jag beställde för ett tag sedan. Minns inte om jag berättat det men jag klickade hem en utav dessa skönheter och när jag provade den visade det sig att den var på tok för lång. Men nu ska den förhoppningsvis vara lagom. Och innan jag åker hem måste jag köpa lite mer kortmaterial. Jag har fått ihop en liten hög nu och det känns jättebra att vara en bit på väg men nu har jag helt slut på vinröda rhinestones och nästan slut på dubbelhäftande tejp. Rätt tråkiga inköp men ack så nödvändiga!



Kommentarer
Hanna:

Vad FIIINT!! Love it!

2011-11-01 ♥ 17:07:35
blogg: http://twist.webblogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal