HÖSTSOL

skrivet: 2011-10-13 ♥ 15:49:09
Idag låg jag så bra till i tid med allting att jag kunde unna mig en promenad i solen med familjen på förmiddagen. Vi gick inte så långt men det gjorde ingenting. Huvudsaken var att jag fick komma ut och få lite luft, se alla fina höstfärger och känna kylan mot kinderna medan hundarna fick springa av sig lite överskottsenergi. Jag har glömt bort att ta vara på allt vackert i livet på sistone. Ett grannt höstlöv, en strimma sol eller en klarblå himmel kan ju göra vilken tråkig torsdag som helst alldeles, alldeles underbar!







Nu ska jag fixa till lite middag innan mitt seminarium börjar. Jag är extra nervös idag för förra veckan gick det rent ut sagt åt skogen men denna veckan har jag jobbat ännu hårdare och förhoppningsvis speglar det av sig. Men man vet ju aldrig.

Kommentarer
Cyt:

Superhärliga bilder!

2011-10-13 ♥ 17:29:03
blogg: http://Lennhammer.wordpress.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal