JUST I DETTA ÖGONBLICK

skrivet: 2011-10-02 ♥ 20:06:27
Som vanligt har helgen flygit förbi och just nu sitter vi framför tv:n och försöker krama ur ledighetens sista timmar. Jag har visserligen inte varit ledig utan har pluggat både fredag, lördag och söndag men har även försökt ta det lugnt och fokusera på nuet istället för alla måsten. I dag har jag powerwalk:at milen i spåret och tyvärr måste jag erkänna att jag chockade kroppen aningen mycket och har känt mig helt förstörd ända sedan jag kom hem, haha. Därför skippar jag alla kvällssysslor och inväntar söndagsdeckaren på TV8 istället. Chansen att vi ser klart slutet i sovrummet är väääääldigt stor. Gäsp och Zzzz...

Weheartit.com

Kommentarer
Fröken Ankarstav:

Tiden flyger verkligen förbi, oktober nu, lite sjukt!



sv: ja jag har två lack från Essie, tycker de är bra verkligen! Men OPI är min favorit :)



Ja någon gång ska jag dit!



tack detsamma (även fast helgen är slut). Kramar :)

2011-10-02 ♥ 21:33:52
blogg: http://ankarstav.blogg.se/
Malin:

Visst flyger helgerna förbi. Det gäller att försöka hinna njuta innan det är måndag igen. :-)

2011-10-03 ♥ 08:35:02
blogg: http://inneoute.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal