KÄRT ÅTERSEENDE

skrivet: 2011-10-15 ♥ 19:06:03
Igår var jag på after work med ett gäng före detta kollegor. Ni som följt min blogg ett tag minns säkert men för er nya: min arbetsplats blev nedlagd och alla som jobbade där (drygt 80 personer) blev uppsagda. Vi fick beskedet för nästan ett år sedan och därför styrde vi upp en aw för att träffas, kolla läget och prata minnen. Det blev en hel del skratt och trots att vi inte träffats på flera månader kändes det som det var igår och att allt var precis som vanligt. Konstigt det där, att man faller tillbaks i rutinerna direkt när man träffar vissa människor efter en lång tid. Hoppas att vi kan samlas fler gånger!

När vi hade ätit och pratat klart på restaurangen gick vi till fabriken där vi jobbade (som nu är näst intill helt tom) och tittade till våra gamla kontor och pratade gamla minnen. Lite halvledsamt måste jag erkänna. Även om jag var less och uttråkad mot slutet hade jag ändå jäkligt roligt på jobbet och ibland längtar jag faktiskt tillbaks till att stiga upp tidigt på morgonen, cykla till mitt fina kontor och slå mig ner i stolen med min vattenflaska och fixa med alla leveranser. Det var kul. Det var det faktiskt.



Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal