SUNDAY QUESTIONS

skrivet: 2011-10-30 ♥ 18:50:00
Vad gör du just nu?
Väntar på söndagsdeckaren och myser.

Var tror du att du är/gör om 1 år? 
Förverkligar en dröm.

Vad ångrar du, om något, i livet?
Att jag inte tog fler foton i min balklänning. Den var så fin.

Hur kommer du gå klädd i vinter?
Fina kappor i olika material, fuskpälsmössor, tjocka vantar, mysiga halsdukar och lite lager-på-lager inunder; typ strumpbyxor, kjol, tunika, stickad tröja osv.

Vilka 3 saker är du beroende av? 
Eight Hour Cream, Vampire Diaries och såklart min iPhone.

Har du någon dold talang?
Jag kan skriva på datorn utan att titta. Alltså, överhuvudtaget. 

Vad gjorde du förra helgen? Och vad skall du göra nästa helg?
Förra: Myskväll med mami, åt supergod mat och gick promenad. Nästa: restaurangdejt med pojkvän.

Vad har du på dig just nu?
Onepiece.



Bästa skönhetsknep?
Tvätta ansiktet morgon och kväll - sov inte med smink! Peela kropp och ansikte då och då. Och återfukta. Torrhet leder till rynkor!

Vilka är dina dagens planer?
Se på Morden i Midsomer, tigga lite ryggmassage av min pojkvän och sedan gå och lägga mig.

Vad äter du helst inte?
Kött med för mycket fett på. Och ost. 

Nämn 3  bloggar du besöker dagligen?
Kenza, Maria Montazami & (okej, jag erkänner) Kissie.



Har du haft ett förhållande som varat i över ett år?
Ja, här är vi på väg mot fem. Wiho. 

Bästa staden/landet du besökt 
Paris, baby. 

Vilken kändis får du höra att du liknar? 
På en bild: Nina Dobrev och för längesedan: Cher som ung (INNAN plastikoperationerna, haha). 

Tror du på gud?
Jag tror på något men jag är nog mer för det andliga än det religiösa.

Vad är din största rädsla?
Spindlar. 

Nämn en sak du aldrig provat på:
Droger, snus och sådant äckligt. 

Vilka är dina favoritnamn?
Jag vet inte om jag har några... 

Hur/Var vill du bo i framtiden? 
Jag vill bo i ett stort, vitt hus med världens finaste trädgård, kakelugnar, stora rum, trägolv, högt till tak, jacuzzi och panoramafönster. Var spelar ingen roll!


Kommentarer
DR:

- du är så söt!

2011-10-31 ♥ 20:35:06
blogg: http://dajeroma.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal