SOFFKVÄLL

skrivet: 2011-10-16 ♥ 19:21:27
Jaha, då var myssöndagen på väg mot sitt slut. Efter att jag skickat in den sista grammatikuppgiften gick vi en promenad och sedan pysslade jag en stund i köket innan det var dags för pannkaksmiddag. Så jäkla gott! Därefter lade jag mig faktiskt i soffan och tittade på tv i två timmar, läste tidningar och drack kaffe. Jag fick både ELLE och Isabellas tidigare i veckan men har inte hunnit öppna dem förrän idag.



Nu ska jag mysa ner mig i soffan igen och måla naglarna innan den sedvanliga söndagsdeckaren börjar på tv:n. Helt okej avslut på en söndag! Hörs imorgon.

Kommentarer
Cyt:

Härligt :)

2011-10-20 ♥ 08:58:19
blogg: http://Lennhammer.wordpress.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal