2011.10.08 - 20:03

skrivet: 2011-10-08 ♥ 20:06:46
Änligen har man landat i soffan efer en lång dags slit. Hur kan man samla på sig så många olika kläder/halsdukar/skor/mössor/strumpbyxor? Jag mindes inte ens att jag ägde hälften av allt vi plockade ner från vinden. Och trots att jag rensat ut massa innan är det nu proppfullt igen. Jag blir tokig på mig själv. Eller nej, egentligen blir jag tokig på avsaknaden av garderober men det går inte att göra så mycket åt det i nuläget. Hursomhelst, nu har vi plockat fram alla varma jackor och skor och i hallen står en stor sopsäck, två kassar med stickat som ska fräschas upp i tvättmaskinen på måndag och två klädpåsar som ska skänkas bort. Bra jobbat, eller hur!

Ikväll har vi ägnat oss åt vårt sedvanliga tacosfrosseri och nu har vi plockat fram chips och dip. En mysdeckare står på på tv:n och när den är slut ska jag faktiskt hoppa ner i sängen. Imorgon vankas det nämligen shoppingroadtrip med finaste tjejerna och jag har siktet inställt på en viss dvd-box säsong 2. Vi får väl se vad jag kommer hem med. Men mer om det imorgon. Nu har Barnaby börjat!


Kommentarer
Frida:

Vacker bild! :)

2011-10-09 ♥ 20:31:36
blogg: http://livelearnlove.blogg.se/
JOHANNA:

Duktigt jobbat!



jag ska själv inleda operation rens/släng/säsongsbyte ordentligt nu inför kommande flytt och vinter :)

2011-10-10 ♥ 18:04:37
blogg: http://johannabohlin.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal