2011.09.05

skrivet: 2011-09-05 ♥ 08:37:37
Nu är jag tillbaks! Jag tog en liten paus från bloggen igår för att spendera kvalitetstid med älskade vänner ♥ och familj ♥. Kände att jag behövde det så här precis innan mitt liv ändrar riktning totalt.

Idag ska jag försöka läsa ikapp lite av det jag missat under introduktionsveckan i skolan och även kolla upp om jag kan behålla minst en ryskakurs parallellt. När man läser ett språk är det viktigt att hålla det vid liv regelbundet för att inte tappa kunskaperna och jag vill verkligen inte hamna så långt efter att jag känner att jag behöver repetera en hel kurs. Men vi får se. Mitt mål är absolut att INTE bli utbränd redan första terminen. Så no worries.


...och eftersom det är hemmapluggdag kör vi på casual mysoutfit med ännu en favvistisha.

Kommentarer
M*:

- älskar din t-shirt <3

2011-09-07 ♥ 02:43:06
blogg: http://dajeroma.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal