2011.09.12

skrivet: 2011-09-12 ♥ 11:55:19
Äntligen måndag! Jag har tusen miljoner saker att göra denna veckan och ska försöka få precis alla timmar att räcka till även fast jag är sjuk. Det blir lite pusslande fram och tillbaks men som tur är kan jag ju sitta med näsdukar och hostmedicin vid köksbordet i lugn och ro.

Jag har två stora skrivuppgifter samt två seminarium att förbereda (svara på tusen frågor och helst med korrekt grammatik) och dessutom måste jag beställa kurslitteratur till två nya kurser och födelsedagspyssla lite. Men vi kör ryskan i första hand eftersom jag har deadlines på de grejerna. Och tjejfika i eftermiddag förstås. Det är minst lika viktigt!

Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal