A DANGEROUS METHOD

skrivet: 2011-09-04 ♥ 09:00:00
Åh, vad jag vill se filmen A Dangerous Method med Keira Knightley! Hon är en av mina favoritskådespelerskor och passar allra bäst i kostymfilmer så det här kan ju bara inte bli fel. Keira spelar mentalsjuka Sabine Spielrein som kom att betyda mycket för Sigmund Freud och Carl Jungs psykoanalysforskning i början på 1900-talet.

David Cronenberg har regisserat, Viggo Mortensen spelar Freud och Michael Fassbender spelar Jungs. Så återigen, det här kan ju inte bli fel. Men om det av någon händelse skulle bli långtråkigt i biosalongen misstänker jag att man kan nöja sig med att titta på kläderna i 93 minuter. Det duger gott och väl, i alla fall för min del.


Kommentarer
Jess:

Den filmen verkar lovande, tack för tipset! :)

2011-09-04 ♥ 18:09:26
blogg: http://jesskarlsson.blogg.se/
LifeOfJennyy:

När kommer den på bio? :))

2011-09-05 ♥ 17:54:09
blogg: http://lifeofjennyy.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal