AT HOME

skrivet: 2011-09-29 ♥ 21:22:06
(Jag har försökt blogga under dagen men appen har inte fungerat så därför uppdaterar jag så här på kvällskvisten.)

Nu är jag i alla fall hemma efter en lång shoppingdag i Göteborg som har varit jättemysig. Jag har fikat, ätit god lunch, tittat på vackra inredningsprylar, köpt en till julklapp (!) och uppdaterat höstgarderoben en smula. Ångrar dock att jag inte fick med mig den där vita stickade tröjan från Topshop... men det var väl helt enkelt inte meant to be. Däremot unnade jag mig något riktigt fint inne på NK. Den ligger i påsen på bilden men innehållet väntar jag med att visa tills i morgon. Mest för att det blir bättre bilder med dagsljus men även för att retas med en liten cliffhanger. ;) Nu ska jag hoppa ner i sängen för jag är megatrött. Göteborg är en jätterolig stad men på tok för stressig för mig.


Kommentarer
Dani:

Hehe, kul med fler som redan spanar på / köper julklappar. :)

2011-09-30 ♥ 11:00:38
blogg: http://www.julsajten.com





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal