BORTGLÖMD I LÅDAN

skrivet: 2011-09-16 ♥ 12:22:35
När man är nagellackstokig som jag är kan det lätt bli så att man glömmer bort att använda alla flaskor i lådan. Jag försöker att variera så gott jag kan eftersom jag verkligen vill använda alla lika mycket men så glömmer man bort vissa. Igår när jag skulle välja ny färg kom jag på att jag aldrig ens öppnat mitt mintgröna Isadoralack som jag köpte förra året. Men nu är flaskan invigd och titta så fint det blev! Förstår inte varför jag inte öppnat den tidigare! Färgen heter Vintage Mint och kommer som sagt från Isadora.



Kommentarer
Emma:

Tack, tack! Och va såld jag blev på det där nagellacket. Hoppas det finns kvar i butik!

2011-09-16 ♥ 12:47:40
blogg: http://emmabergh.blogg.se/
Linda:

Åh, det där köpte jag förra sommaren, men jag har visst bara använt det en gång, kom jag på nu :)

2011-09-16 ♥ 16:03:36
blogg: http://teoretisk.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal