MIN EGEN VÄG

skrivet: 2011-09-07 ♥ 09:14:27
Här sitter jag. Hemma. Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig med höstplanerna men det gör ingenting för nu har jag tagit ett beslut som får mig att må bra och känna mig lycklig (även om jag kommer att lida av psykisk punktering resten av veckan). Jag har velat fram och tillbaks, funderat, föreställt mig, försökt blicka in i framtiden och anpassa mig men nej, det kändes inte bra. Så med hjälp av magkänsla, underbar familj och stötteord från en bästevän♥ har jag slopat Göteborgs universitet. Och vet ni vad? Det är en seger bara att ha blivit antagen. Att jag sedan inte trivdes och tog beslutet att hoppa av är ännu en seger. Så det spelar ingen roll hur mycket jag vrider och vänder på tankarna så här i efterhand; i mitt liv finns bara en vinnare och det är jag. Och är man inte lycklig så är det ingen mening med något. - Och med de orden startar vi denna nya eran av lycka, välmående och rätta prioriteringar. För när allt kommer omkring är det det som jag är värd och ingenting annat.

weheartit

Kommentarer
Anonym:

http://stylegirl.se - trendiga smycken till otroliga priser!



MISSA INTE HÖSTNYHETERNA SOM BÖRJAT TRILLA IN!



ALLTID FRI FRAKT!

2011-09-07 ♥ 10:13:07
Martina:

Svar: Bra gjort, man ska lyssna till sig själv när det inte känns rätt!

2011-09-07 ♥ 23:36:30
blogg: http://madamepetite.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal