2012.04.09

skrivet: 2012-04-09 ♥ 20:37:31
I dag har verkligen tiden försvunnit. Känns som jag nyss åt frukost men det var ju nästan exakt tolv timmar sedan. Och nu sitter jag här och undrar hur jag ska hinna med allt det där som jag glömde bort... när jag istället borde vara glad för det som faktiskt blev av. Konstigt det där! Jag har ju gjort massor. Städat i sovrummet och dammat på ställen jag inte brytt mig om på flera år (haha), ätit födelsedagsmiddag hos svärmor, hängt med mami, ätit upp en hel påse kinapuffar, målat naglarna och sett på ett fantastiskt tv-program om vildhästar. Bland annat. Men nu är det helt enkelt dags att stänga av datorn, packa i ordning väskan tills i morgon bitti och parkera framför tv:n och nya serien Alcatraz!


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal