Güzel sabah

skrivet: 2012-04-13 ♥ 10:32:40
I dag steg jag upp tidigt (galen som jag är) och cyklade iväg till gymmet i dimman. Där körde jag ett blandat pass med favvismusiken i lurarna. Jag har inte tränat med några vikter på säkert en månad och jag kände mig rejält otränad när jag kämpade med mitt vanliga 4x15-schema. Och när jag hade joggat fem minuter på bandet var jag genomsvett. Men det är ju bara att börja om från början när man haft ett uppehåll och dessutom varit sjuk...

Nu ska jag åka till soptippen och slänga skräp. Älskar att göra mig av med massa skit!


Kommentarer
Sofia - Foto&Musik:

SV: Tack så mycket! :)

2012-04-13 ♥ 11:56:26
blogg: http://pladdermf.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal