Huvudvärksmorgon

skrivet: 2012-04-21 ♥ 09:42:41
God morgon. Min busiga hund väckte både mig och N halv sju imorse och när de hade varit ute på promenad gick jag upp och åt frukost med dem. Supermysigt om det inte vore för min satans huvudvärk. Fast den börjar ge sig nu samtidigt som jag är inne på kaffekopp nummer tre. Typiskt när man är ledig!

Denna dagen kommer att bestå av hemmamys tills det är dags att börja fixa till sig inför tjejkväll på tapasrestaurangen. Lite dumt av mig att boka in det samtidigt som El Clásico men får skylla mig själv! Och girlsen är ju faktiskt viktigare. ♥





Kommentarer
Elin:

Gott det ser ut :D

2012-04-21 ♥ 16:33:14
blogg: http://elinz.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal