On the bus

skrivet: 2012-04-18 ♥ 17:37:58

Hej bloggen. Jag sitter på bussen på väg hem och lyssnar på musik och trycker på iPhonen. Tänk vad livet skulle vara rastlöst utan den. Man har ju allt där. Vänner, bra musik, internet, väderprognoser, roliga spel... Bara läppglans som saknas liksom. ;)

Hursomhelst, jag har haft så sjukt mycket att göra på jobbet hela veckan att jag inte hunnit ägna mig åt bloggen och det gör mig lite sur men jag måste prioritera familjen när jag väl är hemma och vaken på kvällen. Och när jag jobbar så här mycket så har jag ju faktiskt ingenting speciellt att skriva om heller... Just nu består mitt liv av Mor ve Ötesi på repeat (älskar deras musik!), försöka lära mig turkiska, mat (tack gud för att min boyfriend slutar tidigt hela veckan) och en och annan kaffekopp. Så kan det bli ibland. Men jag klagar inte. Slentrianvardagarna gör helgerna så mycket roligare!



PS. Följ mig på Instagram: saraelisabet


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal