Andra advent

skrivet: 2012-12-09 ♥ 10:06:33
Hej bloggen. I dag är det andra advent och det var ett tag sedan jag skrev här. Jag har haft fullt upp med livet helt enkelt. Köksbordet (där jag alltid sitter och bloggar) har varit överfullt med pysselmaterial eftersom jag är så sent ute med julkorten i år och när jag väl slutat klippa och klistra om kvällarna har jag varit för trött för att lyfta med mig datorn till soffan. I dag fortsätter julbestyren och jag ska strax ut i snön men eftersom det är söndag och andra advent tar vi det lite lugnare i dag tycker jag. Puss och kram ♥
 
 
Förresten - varför fungerar inte blogg.se-appen till iPhone 5? Åtgärda, någon!

Kommentarer
Jane:

Åhh det är ju så störigt..den funkar i hos mig heller. Jag har iphone 4.

2012-12-10 ♥ 16:32:54
blogg: http://www.nycklarilivet.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal