Big news

skrivet: 2012-02-02 ♥ 12:59:23
Okej, nu släpper jag bomben; jag har fått en heltidsanställning! Det är verkligen jätteroligt och jag ser verkligen fram emot att hjälpa till att utveckla detta företaget. Nackdelen är att det ligger i Tibro så varje dag får jag pendla 1.20 min till och från jobbet men det kommer att gå bra ändå, bara jag får in rutinen. Företaget tillverkar möbler och skjutdörrar till garderober i väldigt fin kvalitet och min roll kommer att vara att sitta i receptionen, svara i telefonen, hjälpa återförsäljare, ta emot beställningar, leveranser, en del uppgifter inom ekonomiadministration och att vara säljare i fabriksförsäljningen. Det är alltså väldigt varierande och utmanande eftersom jag inte arbetat med möbler förut. Kommer lära mig ALLT om sängar och garderober nu, haha. Perfekt när jag ska konsturera min egna walk-in closet i framtiden!



I dag är jag dock ledig (börjar officiellt på måndag) och jag och Niklas har varit på stan där han bjöd mig på en jättegod semla som grattis till jobbet. Och sedan var han gullig och köpte mig en nattkräm till ansiktet eftersom jag blivit så torr av allt resande denna veckan. Jag använder ju egentligen Dior men kände att jag behövde byta för att "chocka" huden med en rejäl fuktboost. Så denna ska jag använda som en kur nu tills huden blivit normal igen. Den skulle tydligen vara bra eftersom den inte innehåller någon olja.


Kommentarer
Lina S:

Grattis!

2012-02-02 ♥ 13:46:10
blogg: http://linastrandh.se
Becca:

Grattis till jobbet! När jag ska jobba i Malmö pendlar jag 3 timmar (tur och retur) för att jobba ett pass. Men jag tycker att det är skönt. Man får tid att förbereda sig och tid att varva ner.

2012-02-02 ♥ 15:58:45
blogg: http://isladebecca.blogg.se/
Sandra Marinoni:

Så kul! Grattis :D

2012-02-02 ♥ 17:26:46
blogg: http://marinoni.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal