Bokrea

skrivet: 2012-02-23 ♥ 10:51:00
I går hann jag in en snabbis på bokrean samidigt som jag var ute och tog blodprover. Blev dock sjukt besviken. Det fanns knappt inga böcker alls på Åhléns och på Bokia hittade jag nästan bara böcker som jag redan hade. Så det blev bara fyra köp. Hundens kroppsspråk med söta bilder och texter som jag köpte den mest på skoj. De som viskade av Orlando Figes. En till tegelsten i bokhyllan - check. Och slutligen Nattpatrullen av Sergej Jukjanenko och Metro 2033 av Dmitrij Gluchovskij. De sistnämnda är två hyllade nutida ryska författare som jag varit sugen på länge men inte riktigt känt mig motiverad att läsa förrän nu. Frågan är bara när... kanske år 2014 eller så.


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal