Framöver

skrivet: 2012-02-01 ♥ 16:44:45

Jag har en rolig nyhet att berätta. Men jag tänkte suga på karamellen tills i morgon. Ni kanske redan förstår och av bilden nedan att döma kommer mitt liv att bestå av väldigt mycket iPhonetryckande framöver, en hel del pendlande och sömniga ögon. Men jag är glad. Måste bara smälta det hela.

Just nu sitter jag på bussen och funderar över hur jag ska spendera kvällen. Kl 21.00 börjar ett av mina favoritprogram Fuskbyggarna (tycker det är så coolt när de konfronterar alla klåpare) och när jag kommer hem ska jag ta en fika (längtar efter MITT kaffe) men däremellan har jag dryga fyra timmar to kill. Kanske ska ta ett bad och tina upp min kalla kropp eller bara slappa i soffan? Eller lägga mig på golvet och leka med min hund? Vi får se. Kanske försöker trycka in alltihop. Puss!


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal