Fukt, fukt, fukt

skrivet: 2012-02-23 ♥ 16:19:00
Jag har fyllt på badrumsskåpet igen. Som ni vet har jag klagat över mitt torra ansikte ett tag nu och för ett tag sedan köpte jag en superfet kräm från Body Shop som jag använt och har verkligen märkt en förbättring. Men eftersom jag är en trogen Dior/Lancôme-kund har jag nu bunkrat upp med Diors Hydra Life som är en ordentlig fuktbomb. Den finns till normal hud, torr hud och torr - extremt torr hud (min kategori). Dessutom har jag köpt hem en ny tub av Ardens Eight Hour Cream som jag använder dagligen. I den söta kartongen fick man även en liten handkräm och en minitub till ansiktet. Dem tänkte jag stoppa ner i väskan ifall jag får akut torrproblem på jobbet. Man vet ju aldrig.



Kommentarer
Anonym:



SVERIGES STÖRSTA BLOPPIS? – www.cli.blogg.se/kop



Över 340 plagg säljes nu på www.cli.blogg.se/kop. Allt är i mycket fint skick och det mesta som lagts upp är helt oanvänt – dvs. NYSKICK!

Enkel navigering på bloggen så klicka dig in för att fynda fräscha, nyinköpta plagg till tokfina priser!



- KLÄNNINGAR - Läckra festblåsor, cocktailklänningar i alla tänkbara modeller och färger

- YTTERPLAGG – jeansjackor, skinnjackor, päls, slalom, parkas, vinterjacka

- VÄSTAR – jeans, päls och paljettvästar

- SKOR - 30 par i snygga, unika modeller – Många helt oanvända!

- VÄSKOR – Partyväskor, shoppingbagar eller varför inte väsksmycken?

- NEDERDELAR – Massa shorts/leggins/kjolar

- ÖVERDELAR - Linnen, partytoppar, oversize t-shirts, koftor – ALLT

- SMYCKEN - Halsband, armband, örhängen, earcuffs, ringar – nästan som en hel smyckesbutik!

- ÖVRIGT - Mini volumastertång, spegel, sveamössa, bälten, diadem



Vad väntar du på? In och fynda på www.cli.blogg.se/kop



ENDAST SERIÖSA KÖPARE!

2012-02-23 ♥ 17:27:53





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal