HOLLAND by OPI

skrivet: 2012-02-14 ♥ 16:38:00


OPI:s vårkollektion är inspirerad av Holland. Vid första anblicken ser lacken faktiskt ganska tråkiga ut men när jag googlade bilder (tagna av tjejer som testat) verkar de väldigt coola. Nyanserna kommer till liv på naglarna och de som innehåller skimmer blir jättesnygga! Mina favoriter är Pedal faster Suzi!, Red lights ahead... Where?, Kiss me on my tulips och A roll in the Hague. För min del är det rosa, orange, hallonrött och guld somm gäller på våren. Andra nyanser är givetvis också fina men jag tänker inte investera i ett isblått nagellack som påminner mig om minusgrader och iskristaller. Det går fetbort!









Kommentarer
B R O W N S U G A R:

Snygg design du har :) ♥

2012-02-14 ♥ 18:30:48
blogg: http://brownsugar.blogg.se/
CJ:

Tusen tack, vad glad jag blir. :) Kram!

2012-02-17 ♥ 00:15:04
blogg: http://cjs.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal