I ♥ dresses

skrivet: 2012-02-06 ♥ 11:05:00
Det finns så himla många snygga klänningar på Nelly just nu. Skulle vilkja klicka hem allihop men har tyvärr ett rätt så tomt konto denna månaden. Men fina är det och titta kan man alltid göra. Har valt ut mina favoriter här nedan. Konstigt nog är jag helt frälst i de två blåa varianterna. Har aldrig varit mycket för blått förut men tror att det kommer bli en av mina signaturfärger denna våren. Tillsammans med korall, gult och grönt. Och svart och vitt.


1. Angeleye 2. Club L 3. Club L 4. Angeleye 5. Vila 6. Sisters point 7. Vero Moda 8. Traffic People 9. Traffic People

Kommentarer
Sandras Värld:

Tack snälla! & vilken fin blogg du hade, kram

2012-02-06 ♥ 19:56:02
blogg: http://aronssonsandra.blogg.se/
Josefine:

Det gick inte att kommentera i översta inlägget, så jag kommenterar här istället;



Snällt av dig att köpa kakor av dem ;)

2012-02-07 ♥ 09:29:00
blogg: http://theblackcherry.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal