2012.01.13

skrivet: 2012-01-13 ♥ 09:09:13
Idag är det ju fredagen den trettonde och min dag hade faktiskt kunnat börja bättre... Först knockade jag min pojkvän i sängen när jag skulle vända på mig. Slog i min panna i hans ögonbryn och det blev en jäkla smäll, haha. Men vi lyckades somna om en liten stund men strax innan 7.30 började något pucko borra här i huset. Och då menar jag inte något dovt borrande utan ett sådant ljud som är så högt att det låter som om det borrar i ens eget huvud. De pågick i lite mer än en timma och kommer säkert fortsätta snart igen. Tror de har fikarast nu.

Men skitsamma, det var ju inte det jag skulle gnälla över. Jag ska nämligen åka och klippa mig nu! Det ska bli så skönt för håret har varit så risigt på sistone. Tror jag lockat det för mycket. Så med andra orden behöver jag en rejäl toppning men innan det ska jag lägga i en mörkare färg och ljusa upp mina slingor. Kommer känna mig som en ny människa när jag är klar! (Om håret inte blir grönt vill säga...med tanke på min otur idag.)


Kommentarer
Rebecca:

kikar in :)

2012-01-13 ♥ 09:18:50
blogg: http://rebeckhaam.blogg.se/
Tilda Larsson:

S: Tuuusen tack snälla du!

kram på dig :)

2012-01-13 ♥ 10:13:31
blogg: http://tiildalarsson.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal