Ice girl

skrivet: 2012-01-30 ♥ 20:34:01
Här kommer ett litet hej från en trött working girl. Jag kom hem för en dryg timma sedan och har tryckt i mig lite choklad och fil (dock inte tillsammans) för att dämpa hungern så att jag kan gå och lägga mig. Jag vet att det låter galet men min dag har varit helt galen. Jag har nämligen varit så frusen att jag allvarligt trodde att jag skulle få ringa akuten. Det har inte funnits någon värme där jag har varit förutom ett litet värmeelement som jag bokstavligen kramat mig fast vid för att inte bli helt iskall i hela kroppen. Så hemskt! Att få sätta sig på bussen hem var en stor lättnad och känslan av att sedan kliva innanför min egna tröskel går inte att beskriva med ord. Nu har jag näst intill tinat men ska för säkerhets skull ta med två extra filtar in i sovrummet. Tänkte mysa lite därinne med tv:n på innan jag somnar. För i kväll orkar jag inte mer än så. Det går bara inte.


Kommentarer





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal