MOT GYMMET

skrivet: 2012-01-16 ♥ 09:27:30
Hej och hå. Äntligen en ny vecka. Idag tänkte jag ta upp det här med träning igen... Har nog inte varit på gymmet på i alla fall två månader. Jag vet, fy skäms och allt det där men jag har verkligen inte hunnit. Dessutom har jag ju haft problem med min ångest som sätter sig på bröstet och andningen och då är det inte så lätt att träna och bli andfådd. Men idag mår jag bra och har fått på mig träningskläder och laddat iPhonen så jag har musik i öronen. Så nu finns det med andra ord inga ursäkter! Förutom att jag fortfarande är lite sömnig efter att ha blivit väckt av borren igen, precis som i fredags, haha. Nu har jag gnällt färdigt. Hörs när jag kommer hem!


Kommentarer
Anonym:

- Duktiga du!

2012-01-16 ♥ 13:21:37
blogg: http://ilromanista.se
CJ:

Åh tack! Kul att du tycker det. :) Ha en fin tisdag!

2012-01-17 ♥ 10:51:31
blogg: http://cjs.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback





ForHair.se

Bling Skal